小野麗莎~You are the sunshine of my l ife

2010060714:03

小野麗莎--You are the sunshine of my life


 


 

You are the sunshine of my life
妳是我生命中的陽光

That's why I'll always stay around
這就是我老是圍繞在妳身旁的原因

You are the apple of my eye
妳在我的眼中看來,就像是蘋果

Forever you'll stay in my heart
妳會永遠停留在我心中

I feel like this is the beginning
我感覺這是個開始

Though I've loved you for a million years
儘管我已經愛了妳一百萬年

And if I thought our love was ending
我想,如果我們的愛將要結束

I'd find myself drowning in my own tears
我將會被我的眼淚所淹沒

You are the sunshine of my life
妳是我生命中的陽光

That's why I'll always stay around
這就是我老是圍繞在妳身旁的原因

You are the apple of my eye
妳在我的眼中看來,就像是蘋果

Forever you'll stay in my heart
妳會永遠停留在我心中

You must have known that I was lonely
妳一定知道我很寂寞

Because you came to my rescue
所以前來解救我

And I know that this must be heaven
我知道那一定是天堂

How could so much love be inside of you
不然妳怎麼會有這麼多的愛